2014. június 6., péntek

1. rész


Sziasztok ! Mindenkinek szépséges napot :).
Hát meghoztam az 1. részt amint látjátok .  :) 
Remélem tetszeni fog sokat gondolkoztam  rajta , és csak nektek dolgozok szóval a commenteket várom . :)
Jó olvasást :)





Kiraktam elköszöntem és elindultam  a ,,végzet háza " felé . Sziki a háza  előtt várt......


Sziki odajött hozzám és meglepően udvaris volt , mert úgy fogadott , hogy kinyitotta nekem a kocsi ajtót. 
Puszival köszöntött . 
- Szia Patri nagyon örülök , hogy itt vagy segíthetek becipelni a bőröndöket ? - kérdezte meglepően udvariasan . 
- Neked is szia , és őszintén nagyon örülnék ha segítenél . - mosolyogtam , így viszonozva kedvességét . 
- Ok , akkor gyere. - kivette a cuccaimat és a ház felé invitált . 
Fel lifteztünk a 2. -ra , az unokabátyám a 33/c lakásban lakott . 
- Na hát itt is vagyunk , kerülj beljebb . - mosolygott s ajtót nyitott 
- Nahát nagyon szép a lakásod . - kedveskedtem . 
- Ó nagyon köszönöm , de várj csak amíg meg pillantod a szobádat . - válaszolt . 
- Óh már alig várom . - hoztam felszínre izgatottságom . 
Egy nagyon aranyos szobába vezetett elég tágas volt , narancssárga falai megbabonáztak hisz imádom a  narancsot , és az egész filing olyan én voltam . Nem tudom honnan tudhatta Sziki , hogy ezeket szeretem . 
Tehát tényleg azt hiszem szerelmes lettem a szobámba .                           Sziki belépett a szobába és lepakolta a cuccokat az ágy mellé .               Körbevezetett a házba minden nagyon tetszett , tényleg .                        Miután végeztünk Sziki felajánlotta , hogy körbe vezet a városba.            - Hé Patri most , hogy már mindent láttál legalábbis itt a házban nem lenne kedved kint is körbe nézni ? - kérdezte lelkesen . 
- Lehet róla szó de csak egy feltétellel . -  kötöttem ki . 
- Na és még is mi lenne az ? - kérdezte , komoly tekintettel . 
- Hát tudod mióta kiszálltam egyet nem értek , hogy te miért vagy velem ilyen rendi hisz ezelőtt eléggé utáltuk egymást . - kérdeztem 
- De hisz akkor még gyerekek voltunk , ugyan Patrícia én téged soha nem utáltalak csak gyerekek voltunk és ezért civakodtunk .- nevetett fel . 
- Ok , én csak is erre voltam kíváncsi akkor mehetünk ? - kérdeztem lelkesen . 
- Persze . 
Először elmentünk egy parkba majd végig jártunk mindent szó szerint mindent . A lábam majd lerohadt a mire vissza értünk , de megérte hisz mindent megbeszéltünk ami zavart így a kezdeti óckodásom elmúlt és sokkal szívesebben laktam az unokabátyámmal . 
Miután vissza értünk a szobámba mentem és berendezkedtem . 
7 óra körül jött be Sziki . 
- Szió , tudod , hogy én a BTW tagja vagyok és az van , hogy ma meghívnám ide a srácokat egy üdvözlő bulira és te pedig meghívhatnád a barátnődet . - jelentette be az eseményt lelkesen . 
 - Hát ez szupi és esetleg hamár így bulizni szeretnél nem lenne jobb ha nem itt tombolnánk hanem mondjuk akkor mutathatnál egy szuper szórakozó helyet is . - fokoztam az ötletet . 
- Ez remek ötlet a RIO pont jó lesz az nagyon tuti hely mi  mindig odajárunk . - lelkendezett . 
- Remek akkor szólok Dalmának is és akkor mondjuk 9-re készen  leszünk az úgy jó ?
- Hát persze király akkor hagylak is készülődni . 
Ezzel kiment a szobából nem mondom ez tuti ötlet volt tőle . 
Felhívtam Dalmát ő is nagyon boldog volt a hír hallatán . 
Elkezdtem készülődni  feltettem egy alap sminket a sminkelést soha nem viszem túlzásba . 
Eztán kifésültem a hajam , a hajammal különösebben nem foglalkoztam többet hagytam a természetes göndörségében . 
És most jött a macerás kérdés a ruha kiválasztása ,  ami elég sokáig tartott de végül egy barackszín szoknya és egy csipkés boka csizma mellett döntöttem . Pont 9 előtt 10 perccel végeztem . Sziki is nagyon kicsípte magát . Amikor engem meglátott nem győzött dicsérni . Elindultunk kocsival Dalmáért . Ő is kész volt már mivel vele már ovi óta ismerjük egymást így Szikivel is jól ismerték egymást tehát bemutatkozásra nem volt szükség . Oda értünk a RIO-hoz . A fiúk a pult mellett álltak elkezdtünk bemutatkozni.  
- Hát szióka csajok én Ya Ou vagyok de ezt bizonyára tujátok  , melyikőtöket  tisztelhetem Sziki úr bályos unakahúgában . - mutatkozott be az idegen .
- Hát ez én lennék Havasi Patrícia ..- kezetráztunk . 
Majd bemutattam nekik Dalmát és jó magam is bemutatkoztam mindenkinek ám amikor az utólsó emberhez értem akkor azt a személyt kedvem lett volna felpofozni ................
                                                                                                                 





      

              




 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése