2014. június 8., vasárnap

3. rész

Hát sziasztok amint ígértem meghoztam a harmadik részt . 
Remélem ez is tetszeni fog . 
Szeretném megköszönni a feliratkozást és a kedves komikat meg stb.
Na hát nem szeretném az időt húzni. 



Egy nem kívánatos személy jelent meg az ajtóban ...........


Az ajtóban Olivér állt . Felénk indult és előttem állt meg . 
-Szép jó napot a hölgyeknek  . - nyálaskodott . 
Csajok ez ez egyszerűen wow ez amit csináltok ez erre nincsenek szavak ti mindenkinél profibbak vagytok nem is értem mit akartok ti itt tanulni . 
- Hát tudod valahonnan szereznünk kell koreográfusi képzést , hogy hivatalosan is tanít hassunk . - avattam be a tényekbe flegmán . 
- Jól van jól van igazából nem is ezért jöttem hanem azért , mert veled szerettem volna beszélni . - nézett mélyen a szemembe . 
- Oh Patri nekem most mennem kell a nagynéném megkért ,hogy ha végeztem itt akkor siessek haza ,mert el akar vinni plázázni úgy , hogy én ..én most akkor megyek is sziasztok . 
Mondta a barátnőm s elsietett . 
- Szóval mit szeretnél mondani essünk túl rajta gyorsan . - mondtam a megszokott módon .
- Az van , hogy tudod szeretném ha el..el.eljönnél velem vacsizni ma  . - nézett mélyen a szemembe .
-Most komolyan gondolod , hogy majd pont én fogok elmenni veled ,,RANDIZNI" ?- kérdeztem elég hülyén nézve rá . 
- Hát nem is tudom én nem , mertem randinak  nevezni de ha te így hívod . 
- Miért minek kéne  neveznem azt a helyzetet , hogy egy pasi meg egy csaj együtt elmennek vacsorázni szerintem ennek nem lehet más nevet adni mint azt , hogy randi .- elnevettem magam . 
Nem akartam már annyit bunkózni vele hisz végül is nagyon kedves ahogy próbál megismerni . Szóval nem akartam Jégkirálynőt játszani , mert nem vagyok ilyen . De nem is akartam vele kapcsolatot kialakítani hisz még mindig bennem volt a tüske . 
- Hát tudod mit maradjuk annyiba , hogy ezt még át gondolom aztán majd felhívlak délután , hogy mi lesz . - mondtam neki . 
- De ha jól rémlik nincs meg a számom nem ?
- Valójában jól rémlik de majd Sziki telójáról hívlak rendben ? - kérdeztem . 
- Persze  .
Válasza után haza felé vettem az irányt végig az járt az eszemben vajon jól teszem e amit teszek vajon jó az ha senkit nem engedek közel magamhoz vajon nem csinálok ezzel magamban még nagyobb kárt , vajon Olivérnek sikerül e majd ezt a jeget megtörnie , vagy nem is kéne közel engednem magamhoz ezentúl már senkit . ? 
Végig ezek jártak az eszemben de nem találtam választ a kérdésekre .
Felbaktattam a 3.-ra nagy meglepetésemre otthon nem csak Sziki fogadott hanem Dalma is . 
Dalma ahogy beléptem egyből a nyakamba ugrott .
- Na mi volt lesz köztetek valami ? - faggatott lelkesen . 
- Gyere mennyünk inkább a szobába ott beszéljük meg . - invitáltam . 
A szobám felé húztam a lányt. Ahogy becsuktam mögöttünk az ajtót a barátnőm újra faggatni kezdett . 
- Na mesélj már mi volt össze jöttök ? - faggatott . 
- Nem vagy is nem tudom teljesen össze vagyok zavarodva . - huppantam az ágyamra nagy sóhajjal . 
- De hát ez jó akkor nem vagy már teljesen reménytelen , mert ha nem tudod mit akarsz akkor te is érzel valamit iránta nem de bár ?- világította meg a helyzetet a barátnőm . 
- Fogalmam sincs de most kéne a tanácsod elhívott randizni de én azt mondtam majd délutánig még meglátom és nem tudom , hogy döntsek .....................


4 megjegyzés:

  1. szia! nagyon tetszik a blog, jó a történet, de a betűszínt megváltoztathatnád vagy a háttért mert nem tudom elolvasni annyira vibrál és ezt mind csak jó tanácsként mondom!! :)

    VálaszTörlés
  2. rendben nagyon szépen köszönöm :)
    és változtatok :)

    VálaszTörlés