2014. június 11., szerda

4.rész

Sziasztok meghoztam a 4. részt . 
köszönöm a kedves megjegyzéseket mindenkinek . :) <3
Hát nem  is szaporítom a szót tehát jöjjön a 4. rész <3



- De hát ez jó akkor nem vagy már teljesen reménytelen , mert ha nem tudod mit akarsz akkor te is érzel valamit iránta nem de bár ?- világította meg a helyzetet a barátnőm . 
- Fogalmam sincs de most kéne a tanácsod elhívott randizni de én azt mondtam majd délutánig még meglátom és nem tudom , hogy döntsek .....................



-Mit mondtál , hogy randizni  hívott ? - kérdezte a barátnőm sikoltozva . 
- Hát lényegében igen de hosszú story , ja és lenyugodnál és végre segítenél dönteni . - nyugtattam le . 
- Hát persze én tudom , hogy dönts menny el a randira és majd te magad meglátod , hogy mi van ok ?- kérdezett . 
- Hé Dalma te nem is mondtál hülyeséget . - nevettem fel . 
- Hogy is mondhatnék én rosszat - nevetett velem ő is . 
- Akkor most felhívom és aztán elkezdek készülődni . - jelentettem ki magabiztosan . 
- Nagyon helyes én pedig haza megyek és otthonról szorítok neked . - biztatott . 
- Kössz . 
Kikísértem Dalmát majd Sziki telefonjához léptem s tárcsáztam Olivér számát . 
Fel is vette hamar megbeszéltem vele az időpontot . Nem is kell mondanom nagyon örült , hogy elmegyek vele . 8-ra jön értem . 
Nekiláttam készülődni .Nem is kell mondanom megint a ruha választással ment el a legtöbb időm . De végül e mellett döntöttem . Koptatott farmer , laza top , farmer kabi , boka csizma . Próbáltam , jól kinézni de a stílusomat is meg akartam őrizni , szerintem egészen össze jött . Eljött a 8 óra és csengetek , tudtam , hogy ki áll az ajtó mögött  mégis a tenyerem elkezdett izzadni és nagyon féltem az egésztől . Nagyot sóhajtottam majd ajtót nyitottam .                                                            - Szia Olivér . - köszöntöttem , majd kifújtam a levegőt .
- Szió ejha nagyon csini vagy mehetünk . - dicsért meg majd az ajtó felé invitált .
- Persze .

Bezártam az ajtót mögöttünk . Míg le lépcsőztünk csendben voltunk aztán az autóban én törtem meg a jeget .
- És azt meg tudhatom , hogy hova megyünk ? - kérdeztem .
- Hát ömm .. nem  majd meglátod . - villantotta ki édes fogacskáit .
- Ne már mondd el légyszí .. légyszí . - könyörögtem kiskutya szemekkel nézve rá .
- Ne nézz így  azt hiszem ez az egyik gyenge pontom , de nem ..nem  monddhatom el  akár mennyire is könyörögsz .
- Na jó befejeztem . - nevettem fel .
Mikor oda értünk egy csodás étterem előtt álltunk meg .
- Uram teremtőm ez csoda szép - ájuldoztam .
Hát még mikor beértünk olyan látvány fogadott , hogy wow .
Az étterem úgy nézett ki , hogy kívül egy kis parasztházikó volt, amikor bementünk az ajtón lejebb kellett lépcsőznünk egy kicsit , majd olyan látvány tárult elénk , hogy még a levegőt is elfelejtettem venni . Belül az étteterem egy  tropikálium volt .
- Noss mi a véleményed ? - kérdezte nevetve , mert látta a reakcióm .
- Le esett az állam szó szerint ez csodálatos . - nevettem én is .
Az asztalunkhoz vezetett . Az étlapot a kezünk be  vettük majd a pincér jelentmeg melletünk .
-Mit hozhatok ? - kérdezte
Felemeltem az étlapról a szemem .
- Én egy , Dani .......................................................................

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése