2014. június 1., vasárnap

prológ

Sziasztok meghoztam a prolit .
Remélem tetszik majd jó olvasást . 
További cép napot :) ♡















Hát eljött a nap . Ma van a napja , hogy Dalmával felköltözünk a NAGY városba és elkezdődik a NAGY betűs élet. Augusztus 24.-a van  ma egy teljes hét múlva kezdődik a suli  ősszel mindketten a Táncművészeti  Egyetemre fogunk járni . Az életünk a tánc és ez ellen senki nem tehet semmit  . 
Dalma a nénikéjénél fog lakni én pedig hát igen az unokabátyámnál aki nem más mint Szikszai Péter . Igen az a Szikszai Péter őszintén semmi kedvem hozzá költözni de muszáj anyukám így  lenne a legboldogabb és  anya boldogságáért bàrmit  meg tennék . Mióta egy éve apa daganatos betegségben meghalt azóta anya nagyon szomorú és úgy érzem , hogy kötelességem az , hogy őt boldoggá tegyem . Persze most nehéz lesz a búcsúzás és nehezen hagyom anyát itt Szegeden egyedül de muszáj , és ezt ő maga is mondja hisz a jövőm nagyon fontos .Könnyekkel küszködve elbúcsúztam anyától Dalma is elbúcsúzott a családjától. Beültünk a kocsiba és mind a ketten könnyes szemmel indultunk neki az új életünknek . Én vezettem . Mind a kettőnk a V. kerületben fog lakni ami nekem nagy megkönnyebbülés ,hogy Dalma aki minden támaszom most nem lesz  messze tőlem . Elvittem őt a nénikéje házához ami négy utcányira volt tőlünk .Kiraktam elköszöntem és elindultam  a ,,végzet háza " felé . Sziki a háza  előtt várt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése