2014. június 7., szombat

2. rész

Hellóka nyalóka :)
Most pedig jöjjön a második rész :)
Nem is szeretném húzni tovább az időt tehát itt a 2. rész 

 Majd bemutattam nekik Dalmát és jó magam is bemutatkoztam mindenkinek ám amikor az utólsó emberhez értem akkor azt a személyt kedvem lett volna felpofozni ................

Olivér előtt álltam meg . Őszintén ha soha nem láttam volna többet ebben az életben az is kevés lett volna . 
Hogy miért utálom ennyire erre a kérdésre maga Olivér a válasz . Egyszerűen nem bírom azt a nő csábász viselkedését . És azt sem ahogy a rajongói felajánlkoznak neki , hahó ezzel csak azt erősítik benne , hogy akárkit meg kaphat , és így soha nem lesz hű senkihez . Tehát ez az én nagy bajom .  
- Szia én Pat.....- nem hagytam ,hogy befejezze a mondatot . 
- Tudom , tudom Patocska Olivér vagy a ByTheWayből mindenki tudja ember . - fejeztem be a mondatát flegmán . 
- Most meg miért vagy ilyen ? - kérdezte megszeppenten . 
- Ugyan milyen ? Nagyon sajnálom de nálam nem fog bejönni az amit mindenkivel csinálsz . - jelentettem ki elég mérgesen . 
- Mit csinálok kivel ?- kérdezte értetlenül . 
- Na vajon mit ? Figyu én nem az egyik rajongód vagyok akinél bejön a huncut mosoly és s a többi én nem fogok ettől hasra esni szóval sorry . Most pedig gyere Dalma nem ácsorogni jöttünk  . 
Meg ragadtam a barátnőm kezét és a táncparkettre húztam . 
Táncoltunk és sokat nevettünk közben a fiúk is becsatlakoztak . Velük is táncoltunk de a szöszit egész este próbáltam kerülni . 
A pulthoz mentünk Dalmával . 
- Hé Patri had kérdezzem már meg miért vagy ilyen szegény Olivérrel , nekem egész rendesnek tűnik . - kérdezte a barátnőm . 
- Jaj Dalma ne már ugye nem dőlsz be neki , figyu nem emlékszel mi történt 3 éve az az eset is pontosan amiatt volt , mert akkor még nagyon naív voltam de abból az esetből tanultam , mert az akkora egy pofon és trauma volt nekem , hogy nem tudom még azt sem , hogy eggyel talán  valaha megbízom e még egyszer egy fiúban . - könnyek jelentek meg a szememben . 
 - Jaj Patrícia gyere ide én nem akartam felszabni azt a nagy sebet megint ne haragudj . - ekkor barátnőm megölelt , mert én elsírtam magam . 
Pont ebben a pillanatban jöttek a pulthoz a fiúk . 
- Hé Patrícia mi a baj? -  kérdezte Sziki és Olivér egyszerre . 
- Szerintem most inkább mi haza megyünk ti maradjatok csak majd taxival haza megyünk . - mondta Dalma még mindig engem ölelve . 
- Ok , de miért sír ? - kérdezte Sziki rémülten . 
- Véletlenül felhoztam azt a három évvel ezelőtti dolgot . - mondta Dalma . 
Elindultunk mindannyian haza   Sziki nem engedte , hogy ilyen állapotban taxival mennyünk tehát haza vitt minket . 
Dalma nem ment a nénikéjéhez felhívta , hogy ne keresse , mert nálunk alszik . 
A fiúk is még át jöttek Szikihez . 
Én és Dalma a szobámba vonultunk a szememből még mindig folytak a könnyek minden emlék vissza jött . 
Sziki jött be . 
- Hé Patríci én tudom , hogy most megint nehéz de ezen már úgysem tudsz változtatni ne rágódj a múlton . 
És egy bú felejtő filmet is hoztam esetleg Dalma,  Te  és mi négyen megnézhetnénk nagyon vicces film . - mondta mosolyogva Sziki . 
- Na jó egy kis nevetés tényleg jól esne . Kimentünk a nappaliba a fiúk már a kanapén ültek popcornal a kezükben . 
Miért is ne én pont Olivér mellé ültem mellém pedig  Dalma . 
A film közben nagyokat nevettünk . A film végén a  3 srác haza ment mi pedig aludni tértünk . 
Másnap kora reggel keltünk Dalmával hisz már csak 3 nap van vissza  az Egyetem kezdéséig és ma szeretünk volna táncolni , hogy vissza szokjunk. Ami engem illet én nagyon elpunnyadtam a nyáron de Dalmán is ezt veszem észre . Tehát gyorsan össze készülődtünk . Most nem akadtam meg a ruha kérdésnél hisz hip hop - osan öltözködni nekem nagyon természetes volt . Felkaptam egy farmer mellényt , egy bajuszos topot és egy szürke ülepes nadrágot, és a fehér csukámat . KB. egyszerre végeztünk Dalmával így indulhattunk is a közeli próba terembe . Ez természetesen az Egyetem próbaterme és csak az Egyetem diákjai és leendő diákjai járhattak oda . 
Az oda utat végig fecsegtük mikor oda értünk kb. 10- en voltunk de nem zavart . 
Dalmával behúzódtunk a terem egyik végérre és egyközös koreót próbáltunk . 
Nagyon jól ment . Már sokadjára próbáltuk mikor az ajtóban egy nem kívánatos személy jelent meg .....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése