2014. június 30., hétfő

6.rész

Sziasztok :) Elkel , hogy mondjam mérhetetlenül boldog vagyok , mert amikor felléptem az oldalra azzal szembesültem , hogy az olvasottság száma már 1000 felett van , de ez azért akkora öröm , mert legutóbb még alig volt 600 . 
És a komik hát azoktól meg nagyon fokozódott a jókedvem szóval NAGYON - NAGYON - NAGYON SOK KÖSZÖNETET SZERETNÉK MONDANI NEKTEK <3 <3 <3 :) 
 De tényleg nélkületek a blog se létezne köszi még nagyon sokszor , hogy olvastok és biztattok<3 
De nem is húzom tovább az időt íme a 6.rész :) <3 



- Az igaz de nyugi ezzel csak magadnak ártsz . - Mi lenne ha ma nálam aludnál és holnap pedig beszélnél Daniellával . ......



- Na mit mondasz maradsz ? - kérdezte a szöszi nagyra nyílt szemekkel . 
- Hát én ... én ezt nem tartom olyan jó ötletnek , mármint ez nem ellened szól csak ez .. ez nekem egy kicsit gyors tempó  tudom , hogy csak azért mondod ezt , mert meg akarsz óvni meg tudom , hogy ez nem rossz szándék csak jobb ha most haza megyek . - magyaráztam meg a szöszkének kinek mondatom végére szeméből eltűnt a csillogás . 
- Jó értem , de ahhoz viszont ragaszkodom , hogy haza kísérjelek , mert ilyen kor már egy ilyen szép lánynak nem igazán kéne kíséret nélkül mászkálnia . - jelentette ki daliásan . 
- Hát ennek nem mondok nemet , állj te azt mondtad , hogy szé..szép vagyok ? - kérdeztem meglepetten . 
- És ezen most őszintén mit csodálkozol ? - nézett rám értetlenül . 
- Hát csak nem igazán szoktam ezt hallani . - mondtam mélyen a szemébe nézve . 
- Na ne ezt nem veszem be . - mondta komolyan . 
- Hát pedig elhiheted na mindegy inkább mennyünk , mert már elég késő van . - nézetem rá kérlelőn . 
Hazáig igazán csend volt mikor a ház elé értünk elköszöntünk egymástól . 
- Jó éjt drágica .- adott puszit az arcomra . 
- Drágica ? - kérdeztem . 
- Igen ez lesz a beceneved . - mosolygott cukin s a kis vámpír fogai kivillantak . 
- Hát jó ha te ezt szeretnéd . - nevetem rá . 
- Igen ehhez ragaszkodom . - húzta ki magát . 
- Na jól  van , most már tényleg megyek fel jó éjt . - köszöntem el . 
- Neked is szia . - köszönt el s elindult haza . 
Lifttel mentem fel a 2. -ra  a lépcsőkhöz már nagyon nem volt kedvem . 
Be mentem s a kanapén  egy nagyon kellemetlen személy ült . 
 Ez a személy az ikrem volt . 
- Na ne ez ..ez ezt most ugye nem gondolod komolyan , hogy először csak Pest az még csak oké  , na de nem az , hogy még egy lakáson is osztozzunk azt nem . - üvöltöttem és csodás kedvem egyből elreppent , mint egy  pillangó . 
Sziki a fürdőből lépett ki a ricsajra . 
-Hé mi ez az égtelen üvöltés ?  . - kérdezte . 
 - Még meg kérdezed , de most komolyan tudod mi a  helyzet köztünk Dani - val nem ? - üvöltöttem 
- De tudom . - mondta 
- Akkor  mire ez az egész  , hogy ha tudod  hogy mi van akkor miért hozod ide ? - kérdeztem . 
- Hé Patri légyszí ne csináld nem akarom ezt nekem nincs hova menni . - szólt közbe Daniella . 
- Jah , hogy nincs hova menned bezzeg  apu halála után volt hova menned nem ? - folytattam a vitát . 
Ezekre a szavakra elkezdtek folyni a nővérem szeméből a könnyek . 
- Fogd már fel , hogy nem tudtam mit tenni nekem nehezebb volt mint neked feldolgozni , hisz én sokkal apásabb voltam te meg anyásabb ezért nem ,ment lelkileg a felépülés úgy , hogy minden rá emlékeztet a házban ezért mentem el . 
- Igen , hát nem érdekel most vagy te mész el vagy én ...................... 

2 megjegyzés: