2014. július 3., csütörtök

7. rész

Sziaasztok :) 
Mindenkinek csodálatos napot kívánok remélem jól telik a nyaratok eddig :)
Végre az idő is feleszmélt , hogy hoppá nyár van , hát nem szeretném elkiabálni de remélem ilyen is marad . 
Na szóval tudom , hogy mondtam már de nem lehet elégszer megköszönni azt amit értem tesztek , hogy komiztok , hogy olvastok :)
<3<3 nagyon szépen köszönöm meg 1000 - szer:)
Na de most jöjjön a kövi rész :)





- Igen , hát nem érdekel most vagy te mész el vagy én ......................
 - Hát az van , hogy szerintem jobb lesz ha én tényleg el megyek egyrészt , mert te voltál itt előbb másrészt pedig én neked soha nem ártanék szándékosan . - mondta az ikrem s szemeiből a könny  utat tört s lágyan gyöngyözött le arcán . 
Elindult a szobája felé s remegő kézzel gyorsan össze csomagolt s a bejárati ajtó kilincséhez nyúlt mire Sziki állította meg . 
- Ne menj el miatta , majd megérti ezt az egészet csak maradj  , amúgy is hova mennél . - mondta Sziki lágyan de mégis határozottan . 
- Köszönöm , hogy így aggódsz de semmi esély arra , hogy vissza tarts . Nekem mennem kell , nem tudom hova de nem akarok neki rosszat sosem akartam . - mondta a nővérem könnyeit törölgetve . 
- Én tudom , hogy te a húgodnál jobban senkit nem szeretsz és , hogy nem ártanál neki erre majd ő is rájön ne menj. - kérlelte a nagybátyám . 
- Nem én most megyek . 
Az ajtó bezárult s az ikrem elment kitudja hova . Sziki szúrós szemekkel nézett rám . 
- Ez most jó fogd már fel azzal a maradék eszeddel amit még nem emésztett fel az ön sajnálat , hogy ő nem akart neked ártani és én abszolút nem is értem a haragod . - mondta Sziki azt hiszem teljesen jogosan . 
- De.. de .. de - nyökögtem 
- Semmi ,,DE" ez nagyon megy igaz másokat úgy megvádolni , hogy nem tudod mit érzett  igaz ?
- Igaz teljesen igaz . - vallottam be magamnak az igazat . 
- És akkor most ? - kérdezte Sziki . 
- Utána megyek és vissza..- a mondatomba a telefonom csörgése zavart be . 
Oda rohantam az asztalhoz és felvettem azt , azt hittem a nővérem hív és végre minden rendben lesz de nem így lett sőt . 
- Háló tessék Havasi Patrícia vagyok . - mutatkoztam be , mert abszolút nem tudtam ki lehet az . 
- Jó napot hölgyem én Dr . Pálony István vagyok a Szent Ferenc Kórházból az ikertestvéréről lenne szó . - mondta az orvos remegő hangon . 
- Még is mi valami baj van . - kérdeztem vissza most már én is remegő hangon . 
- Hát igen a testvére autó balesetet szenvedett és elég válságos az állapota . -mondta az orvos . 
E szavak hallatán a kezemből kiesett a telefon . Sziki oda lépett hozzám és kérdezősködött . 
- Mi az mi a baj hahó Patri az Isten szerelmére válaszolj . 
Nagy nehezen kinyögtem mi van meg azt is , hogy hova kell menünk. 
Azonnal oda siettünk . A recepción Sziki kért segítséget , hogy hova menjünk . Ott azt mondták éppen most műtik és , hogy üljünk le a kórterem előtt . 
Leültünk én teljes sokba voltam csak ültem és sírtam meg persze imádkoztam a jó Istenhez , hogy a testvéremnek ne legyen semmi baja . 
Hosszú órákig ültünk ott mire az orvos ki jött.........
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése