2014. július 10., csütörtök

9.rész


Sziasztok :) Hát meghoztam a kövi részt szeretném megköszönni a kedves komikat a lájkokat , és persze a sok -sok olvasót .:)
Hát nem is húzom az időt csapjunk a lecsóba :) 


-Jó csak hát nagyon féltelek . - mondta .
Mélyen bámultunk egymás szemébe és .......




Olivér szája lassan közelített az enyémhez én behunytam a szemem s hamarosan ajkait az enyémeken éreztem . 
Lassan és kellemesen csókolt . Én is vissza csókoltam   , majd egyszer csak feleszméltem és felültem az ágyon. 
- HÉ Oli ezt .. ezt inkább most ne nem azért , mert nem esett jól vagy valami csak ezt inkább most ne kérlek . - szóltam közbe nem mintha nem akartam volna még folytatni csak most nem akartam még . 
- Jól  van ne haragudj csak ..csak én nem is tudom mi ütött belém .- magyarázkodott . 
- Jaj most ne hogy azt hidd , hogy meg bántottál vagy valami csak ezt most ne ,mert ha most elkezdjük akkor nem tudunk leállni és ezt én még nem akarom . - mondtam s közben át öleltem . 
- Akkor jó , mert én tényleg nem akarok neked semmi rosszat és egy nagyon fontos dolgot is szeretnék megkérdezni . - mondta . 
- És még is mi lenne az ?- kérdeztem izgatottan . 
- Hát ez a kérdés már a randi óta égeti a szívem azt ... azt szeretném meg.. megkérdezni , hogy mi vel képtelen vagyok nélküled élni nem szeretnél  a barátnőm lenni ? - kérdezte s látszólag nagyon zavarba jött s elpirult . 
Nekem elkezdte a könnyeim patakozni . A nyakába ugrottam s meg csókoltam . 
- A válaszom igen ezerszer is igen . - csókoltam meg . 
- Ugye tudod , hogy most a világ legboldogabbjává tettél engem ? 
- Hát ezt eddig nem is tudtam . - nevettem el magam . 
- Ennek örömére most készítek neked egy isteni finom  vacsit ok ? - nézett rám csábosan az újdon sült pasim. 
- Rendben ha kaja akkor jöhet . -nevettem . 
- jó akkor én most elmegyek te pedig itt maradsz . - nevetett 
- Rendi csak siess , mert farkas éhes vagyok . 
A barátom kiment a konyhába és készülődni kezdett. Végre egy kicsit mosolyogtam is de eszembe jutott a testvérem elfeküdtem az ágyon és könnyeim megint gyöngyözni kezdte de most nem az örömtől . Párperc múlva már mélyen aludtam . Ami nem csoda hisz nagyon kimerültem . Másnap reggel arra ébredtem , hogy Olivér és Sziki beszélgetnek . 
- Nos , hogy telt az estétek ?- kérdezte Sziki . 
- Oh , hát mikor haza jöttünk nagyon ki volt mindenért magát okolja eztán össze esett a fáradságtól de semmi komoly nemsokkal utána magához is tért jah és ne légy mérges de együtt vagyunk . - mondta Olivér ha jól halottam . 
Kíváncsi voltam mit mond erre Sziki ezért még gondoltam nem adom tudtukra , hogy fent vagyok . 
- Jó hát most mit tehetnék ellene hisz én ebbe nem szólhatok bele még örülök is legalább valaki vigyázrá , mert hát most elég instabil állapotban van de tesó kérlek nagyon vigyázz rá mert még nagyon nem nőtte ki a tini korszakát és nem lenne jó ha bármi baja esne . - mondta a nagybátyám . 
- Nyugi vigyázok rá nem kell féltened . - mondta Olivér . 
E szavak hallatán nagy megnyugvás fogott el . 
Gyorsan felöltöztem és kirohantam . 
- Szép jó reggelt hercegnő , na ki pihented a fáradalmakat ?- kérdezte Sziki . 
- Hát fogjuk rá . - válaszoltam . 
- Akkor jó . - válaszolt Sziki . 
- Mi van VELE . -  kérdeztem .
 - Nem volt semmi komplikáció az éjjel sőt nagyon nyugodtan telt .- mondta nyugodtan . 
- Az nagyon jó és mikor lesz látogatható ? - kérdeztem . 
- Hát az orvos azt mondta mikor  felébred azonnal hív és mehetünk látogatni . - mondta 
- Remek . - mondtam 
-  Hé Patri amúgy nem vagy éhes amit tegnap nagy erőkkel főztem még itt van . - jegyezte meg Oli .
- Ne haragudj kérlek csak nagyon elfáradtam . - mondtam . 
- Semmi baj . - nevetett . 
- De tényleg nem vagytok éhesek ? -kérdezte ismét . 
- Hát de. - mondtam  
Sziki is csatlakozott nagyon jót beszélgettünk ezt az idilli képet Sziki telefonjának csörgése zavarta meg . 
Oda lépett a telefonhoz s felvette . 
- Hallo tesék Szikszai Péter . - szólt bele a készülékbe . 
 Kis idő után letette s felénk fordult . 
- Nos az orvos volt s azt mondta , hogy felébredt. -  mondta  óriás mosollyal arcán . 
- De jó mennyünk most azonnal . - pattantam fel azonnal . 
Gyorsan el is indultunk . Olivér is velünk tartott  . Hamar oda is értünk . Gyorsan a kórterem elé mentünk . 
Az orvos épp akkor jött ki . 
Köszöntünk egymásnak majd hamar a lényegre tértem . 
- Nos akkor Doktor úr ugye  bemehetünk hozzá . - türelmetlenkedtem . 
- Persze mehetnek csak kérem óvatosan hisz még nincs teljesen képbe . - mondta a doki . - És még annyit , hogy egyszerre csak egy látogassa kérem . - kért meg minket . 
- Rendben akkor menj te előbb - mondta Sziki . 
- Rendben . - mondtam . 
Amikor beléptem az ajtón nagyon remegett minden végtagom . 
Ahogy ránéztem , hogy ott végtelenül fekszik és miattam a sírás újra rám jött . 
Oda mentem az ágya mellé és leültem csendben . 
Még aludt mikor bementem de  mikor leültem mellé egyből felébredt . 
- Szia. - Köszöntem neki halkan ........
-  




2 megjegyzés: