2014. július 24., csütörtök

12. rész

Sziasztok hát meg hoztam a kövi részt remélem tetszeni fog minden kedves olvasómnak . ♡ 
Nagyon szépen köszönöm a kedves komikat , lájkokat , feliratkozókat , megosztásokat :) remélem ezentúl is olvastok és tényleg remélem mindenkinek tetszik majd :) . 
Kellemes olvasást ! 
By : domy 



Eljött a nap amikor a testvérem haza jön a kórházból .




Már reggel hatkor felkeltem  . Annyira izgatott voltam , hogy végre haza jön az ikrem , hogy nem kellett még ébresztő sem állítani csak hamar kipattantam az ágyból . 
Természetesen ma is a szöszke hercegem mellett ébredtem . De már jó ideje nem azért ébredtem mellette , mert ,,VIGYÁZNIA KELL RÁM"hanem azért , mert ez a három hónap azért rendesen össze melegedtünk . Persze az a dolog nem történt még meg és Olivérnek ezt nem merem elmondani de szeretném ha ez a dolog még nem mostanában történne meg , mert hát hogy én még szűz vagyok és  tudom , hogy gáz de ez van  én mindig az igazira vártam . Szóval muszáj , hogy mindig kitaláljak valamit csak , hogy ne kerülhessünk olyan szitukba , hogy aztán utána az a dolog jöjjön .Na de kanyarodjunk vissza a tesómhoz . Olivér olyan jó ízűen aludt ,hogy nem volt kedvem felkelteni én hiper szuper gyorsan készültem össze konkrétan 30 perc alatt . Gyorsan meg reggeliztem és írtam egy cetlire egy kis üzenetet Olinak , hogy ne keressen . 
Kedves Olivér ! 
Mint tudod ma van a nap ,hogy Daniella hazajön . 
Én Szikihez megyek aztán meg a kórházba . 
Majd jövök  . 
Sok ezer csók és ölelés ♡
  Felraktam a hűtőre a cetlit . Gyorsan beleléptem a cipőmbe és lerohantam a buszmegállóba  .
Aztán felszálltam  a legelső buszra és mentem a nagybátyám házához . Gyorsan fellépcsőztem és már rohantam is be . Sziki is aludt még . Így hát gyorsan berohantam a  konyhába melegítettem neki egy kávét . Míg a kávé meleget addig én gyorsan berohantam hozzá a szobába . 
-Hahó Szikszai Péter  te nem szeretnél felkelni . - rántottam le róla a takarót . 
-Jaj már Patri tudod te mennyi az idő ha nem akkor elárulom hogy 7 óra  .-   pillantott nagyon kómás szemekkel az órára . 
- Jól van jól van csak hát tudod minél előbb megyünk el érte annál előbb jöhetünk . - huppantam le mellé az ágyra . 
- Jól , jó készülök csak még 10 perc . -kérlelt. 
- Nem , nincs több időnk siess légysziiii. - s az i -t olyan hosszúra nyújtottam amennyire csak tudtam .
-Na jó , kávé van ? - kérdezte . 
- Persze , hogy van , gyere  már meg is van melegítve . -mondtam . 
- És reggeli ? - kérdezett . 
-Hát az ..az sajna nincs de majd be kapsz valamit a kórház büfébe  . - mosolyogtam . 
- Jó akkor most elég a kávé de azért gondolom Olivérnek jobban tüsténkedsz . - heccelt . 
- Hé - nevettem s egy vánkost vágtam a fejéhez . 
A nagy nevetés után kimentünk a konyhába . 
Sziki gyorsan benyakalta a kávét és elindultunk .
Elég hamar oda is értünk az én legnagyobb örömömre . Tényleg most nagyon reménykedtem , hogy most már minden megváltozik.  Gyorsan berohantunk és alig 10 perc alatt mentünk fel a 13.-ra gyalog . Hát igen szép teljesítmény volt . Amikor a kórterem elé értünk minden le lassult . Várnunk kellet hisz 8 óra volt amikor is az orvosi vizit volt . Egy teljes órát kellet várnunk aztán kijött az orvos és mi végre bemehettünk . 
-Sziasztok . - köszönt örömteli hangon Daniella . 
- Szia . - köszöntünk Szikivel teljesen egyszerre amin aztán egy jót nevettünk . 
-Na végre itt az ideje , hogy haza mennyek ezt a három hónapot is teljesen nehéz volt túlélni én már egy perccel többet se tudnék itt lenni . - mondta az ikrem óriás mosollyal az arcán . 
- Hát azt el is hiszem ennyit én se bírnék ki itt . - mondta neki együtt érzőn Sziki .
Ezek után gyorsan össze pakoltuk a cuccait . Majd lefele tartottunk a recepcióra és át vettük a zárójelentést . 
Majd gyorsan beültünk a kocsiba . Hazáig sokat beszélgettünk . Elég hamar haza is értünk . Mikor beértünk a lakásba láttam Dani arcán , hogy megkönnyebbült . Olyan volt mintha egy óriás tehertől szabadult volna meg . 
- Figyu Dani te csak menny  a szobádba pihenni látom rajtad , hogy fáradt vagy mi majd ki pakoljuk a cuccaid meg kimossuk meg minden te csak pihenj .- mondta Sziki én pedig helyeslőn 
bólogattam . 
- Jó rendben de előbb lefürdök .- mondta . 
A testvérem lefürdött aztán a szobájába vonult . 
Én és Sziki pedig bepakoltuk a mosógépbe a ruhákat és mindent a helyükre tettünk . Hamar elrepült az idő a pakolásba , a ,,nagy munkába "  csengő zavart be . 
- Megyek . - kiáltottam és rohantam az ajtó felé. 
Mikor kinyitottam az ajtót azt kell mondanom nem kicsit lepődtem meg . Dani régi barátja állt az ajtóban Ákos . 
Nagyon nem kedveltem őt mikor még együtt voltak , mert akkor is folyton zsarolta a tesómat és ez az ellenszenv kicsit se változott sőt . 
- Hát te meg mit keresel itt . - köszöntöttem hozzá méltón . 
-Neked is szia cukor falat te mindig is olyan cuki voltál de cseppet mindig hülye ugye szerinted , miért jöttem hát Danihoz hallottam mi történt ja és amúgy is mi közöd ? - flegmázott . 
- Figyel itt most én kérdezek jó mit akarsz itt ? Mit akarsz Danitól ?- kérdeztem . 
- Figyelj nagyon leszarom a kérdéseidet elmondtam nem rád vagyok kíváncsi és amugy is nagyon kinyílt a csipád . -folytatta  . 
- Takaro.....- mondatomat nem tudtam befejezni , mert Ákos egy nagyot  lökött rajtam és berontott a házba .
-Dani gyere ide azonnal . -üvöltött torka szakadtából .
Daniella a szobájából sírva lépett ki . 
- Te mit keresel itt ? Te honnan tudtad , hogy hol lakok ? Menny el takarodj ! - üvöltötte a testvérem. Ami engem is nagyon megrémített . Erre jött ki Sziki a mosókonyhából. 
- Mi folyik itt ? Ki vagy te ? - Sziki elkezdte  az ajtó felé irányítani . Ákos még vissza üvöltött az ajtóból.
- Azt azért nem hagyom annyiban  , hogy megölted a gyerekemet .
Mikor végre Sziki kipakolta Ákost a testvéremre pillantottam . Ő berohant a szobájába . Én utána futottam . 
Amikor bementem hozzá az ágyán kuporgott és sírt . 
- Hé ne sírj kérlek , ez mi volt ? -próbáltam kihúzni belőle valamit. 
- Hàt .. ez ..Á ..Ákosé volt a gyerek de nem tehettem ellene semmit nem akartam vele lenni de megzsarolt és azt mondta kirúgat és.. és . - hadart . 
- Figyelj nyugi van most nyugodj le és meséld el nyugodtan oké ? - próbáltam nyugtatni . 
- Jó . Szóval hát ugye mikor eljöttem otthontól , akkor már nem voltam együtt Àkossal amint azt tudod . Elmentem dolgozni ugye abba a kávéházba . Ő utánam jött . Elkezdett zsarolni , hogyha nem megyek vissza hozzá akkor valamit csinàl velem mindig mást mondott , mindig mással fenyegetett . Egy darabig tartottam magam aztán már nem bírtam elakartam menni onnan de megtudta mire készülök . És az nap este mikor elakartam jönni onnan akkor feljött hozzám és akárhogy is ellenkeztem megerőszakolt . 
Nem tudtam , hogy terhes lettem  csak megszöktem . Ide fel Pestre . És most , hogy azt hittem minden jobb lesz megint itt van . Nagyon félek Patri nagyon . - mesélte el a történetet . 
- Semmi baj itt nem érhet baj  mi Szikivel vigyázunk rád . - öleltem át . - De honnan tudhatta ezt meg ? - kérdeztem 
 - Hát az tuti , hogy Evelin mondta el neki . - mondta .
- De hát ő a legjobb barátnőd . - mondtam . 
- Hát két hete már nem össze balhéztunk és csak ő tudott mindent . - törölgette le könnyeit . 
Megint csengetett valaki. Félve kicsit de elindultam az ajtó felé ......






2 megjegyzés: