2014. július 14., hétfő

10. rész

Sziasztok meghoztam a kövi részt . 
Igaz , hogy egy nappal később de meg van azt hiszem ez a lényeg :)
Hát akkor én nem is húzom az időt had  szóljon a 10 . rész 


 Jah és  egy kis zene  , hogy jobb hangulatotok legyen . Mi más is lehetne  ha nem a BTW legújabb tegnap kijött száma :) <3 személy szerint én már rongyosra hallgattam :)





Még aludt mikor bementem de mikor leültem mellé egyből felébredt . 
- szia . - köszöntem neki halkan . ......
- Szia . - köszönt meggyötört hangon a testvérem . 
- Figyelj tudom , hogy ez csak is az én hibám de nem akartam , hogy ez legyen a vége . - mondatom végére hangom elcsuklott s a könnyeim csordogálni kezdtek mint egy színtiszta vizű patakocska . 
- Ez nem a te hibád én nem figyeltem rendesen és nem láttam , hogy kifordul elém az a kocsi . - mondta remegő hanggal . 
- De én akartam , hogy elmenj . - zokogtam tovább . 
- Ne sírj kérlek hisz nem haltam meg  élek azt nem mondom , hogy virulok is de élek . - mondta s kis mosoly ült az arcára . 
- Hát te nem haltál meg de ... de . - nyökögtem . 
- Mit de mi a másik kocsiból valaki meg halt ? Mond , hogy nem . - kérdezgetett . 
- Nem . Nem a másik kocsiból .  - célozgattam . 
- Huh de jó akkor meg  ? - kérdezett rá a kínos dologra .  
- Hát tudod ... jaj hogy is mondjam .. az van , hogy  te.. te jaj miért pont nekem kell ezt kimondani . - kerteltem . 
- Mit mond már ? - türelmetlenkedett . 
- Az van , hogy .. hogy te.. ter .. terhes voltál mikor a baleset történ és sajnos a baba nem élte túl . - mondtam ki nehezen . 
- Mi .. hogy mi voltam és mi történt ne ezt nem én meg öltem egy gyereket a saját gyerekemet . - eszmélt a valóságba . - Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sikoltott fel és égtelen sírásba kezdett . 
- Nyugi , nyugodj meg kérlek . - mondtam én is sírva . 
- Kérlek most menny ki . - kérlelt . 
- De én ezt nem tartom túl jó ötletnek . - mondtam nem akartam ilyen szörnyű állapotban ott hagyni .
- Menny ki kérlek . 
Erre én már nem tudtam mit mondani csak sírtam és az ajtó felé mentem . Megragadtam a kilincset még vissza néztem egyszer aztán kiléptem az ajtón . 
Szikiék az ajtó előtt álltak . 
- Na mi volt . - kérdezte a nagybátyám ? 
- Hát meg mondtam a babát és most teljesen kikelt magából , hogy ő egy gyilkos . - a mondatom végére a hangom elcsuklott minden sötétedni kezdett és én  a padlóra kerültem . 
Ez az utolsó emlékem ezek után egy  kellemes puha ágyban és egy jó illatú szobában ébredtem fel . 
Olivér ült mellettem . 
- Ho.. hol . .. hol vagyok . - kérdeztem kábán . 
- A kórházban elájultál és az orvos azt mondta , hogy addig maradj itt még fel nem ébredsz aztán majd jön meg néz de való színű , hogy  a nagy stressz hatására ájultál el . - hangoztak el Oli megnyugtató szavai . 
- És mi van vele ? - kérdeztem . 
- Sziki most ment be hozzá előtte sz orvos volt nála . - mondta . 
- És mit mondott ? - kérdeztem . 
- Hát most már sokkal jobban van ja és már meg nyugodott mert az egyik doktornő beszélt vele és segített neki feldolgozni . - mondta nevetve s mélyen a szemembe nézve megsimogatta a homlokomat . 
- Ennek nagyon örülök . - mondtam mosolyogva  . 
Kopogás zavarta meg az eszmecserét egy orvos jött meg vizsgálni miután mindent rendben talált én mehettem is haza . 
Miután az orvos kiment sziki jött be . 
- Na mi újság ? - kérdezte . 
- Semmi csak a stressztől volt . - mondtam . 
- Akkor jó rendesen ránk ijesztettél már csak az hiányzott volna hogy neked is valami bajod legyen .- mondta aggódva . 
- Nyugi egészséges vagyok mint a makk . - nevettem . 
- Ennek nagyon örülök de nekem még maradnom kell itt Daniellával nem akarom , hogy most egyedül legyen te viszont nem maradsz itt vele , mert akár mit is mondasz elég gyengusz vagy . Úgy hogy ha  Olivér bevállalja , hogy vigyáz rád akkor hozzá mész megőrzésre . - mondta poénkodva Sziki . 
- Hát kösz ugye tudod , hogy most úgy beszélsz mintha én egy kis gyerek lennék akihez bébi csőszt kell hívni . - nevettem . 
- Igen tisztában vagyok vele . - nevetett.
-  Na és Oli beválsz engem . - néztem rá nagyokat nevetve . 
- Hát nem is tudom ... persze , hogy jöhetsz . - heccelt velem . 
-Akkor jó . Menjünk is . - pattantam fel az ágyból . 
Elindultunk Olival kéz a kézben a kijárat felé . 
Majd beültünk a  kocsiba és egyenest megállás nélkül hozzá mentünk . 
Mikor felértünk hozzá és kinyitotta az ajtót felkapott az ölébe és bevitt a lakásba mint ahogy a menyasszonyokat szokták . Irányba vette a szobáját és az ágyra döntött szép gyengéden . 
- Hogy is mondtad mint egy kis gyerek akinek bébi csősz kell hát én szívesen leszek a bébi csőszöd . - mondta nevetve és fölém hajolt majd nagy gyengédséggel meg csókolt . 
Csókunk egyre hevesebben izzott . Olivér a derekamtól kezdte egyre feljebb csúsztatni a pólót ....................




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése