2014. július 4., péntek

8. rész

Sziasztok hát igen ismét itt vagyok egy újabb résszel . 
Tudom nem is oly rég írtam sőt :)
De szeretném be pótolni a  mulasztásokat . 
Most van időm ezért írok sokat :)
Na de csapjunk a lecsóba :)


 Hosszú órákig ültünk ott mire az orvos ki jött.........


Szikivel egyszerre pattantunk fel a székből és rohanni kezdtünk az orvos felé . 
- Szép jó estét kívánok . - köszönt meglepő nyugalommal a doki . 
- Doktor úr mik a hírek ?.- kérdezte Sziki , mert az én számon nem jött ki egy árva muk sem . 
- Nagyon hosszúra sikerült a műtét de félig sikeres volt a dolog . - mondta az úr maga elé bámulva . 
- Mi az , hogy félig . - sikoltottam fel . 
- Az , hogy csak egy életet tudtunk meg menteni . - folytatta tovább . 
- Mi az , hogy egyet legyen szíves és ne csigázzon tovább . - ordítottam . 
- Annyit tesz , hogy csak a nővére életét tudtuk meg menteni a babát nem ,sajnálom de mi mindent megtettünk . - sajnálkozott az orvos . 
- Milyen baba doktor úr kérem erre még válaszoljon az ikrem terhes volt amikor a baleset történt - kérdeztem . 
- Igen hölgyem ezt nem is tudták pedig két hónapos volt a magzat és ekkorra már meg kellet volna jeleni a tüneteknek . - mondta .
-  Hát az a nagy helyzet , hogy mi nem találkoztunk már rég és nem tudtam de azt hiszem ezt ő sem tudta , mert akkor már szólt volna . - mondtam . 
- Hát én nem tudom de be még nem mehetnek , mert kómában van de ez csak a gyógyszerektől van szóval ne aggódjanak és nyugodtan haza mehetnek , mert semmi baj nem lehet már , innen már biztos az , hogy felépül . - mondta a sok nyugtató szavat az orvos . 
- Rendben köszönjük szépen tényleg mindent amit tett . - köszönte meg Sziki . 
Ezek után vissza ültünk a  székekre  . 
- Azt  most elmondom , hogy teljesen egyedül nem fogom itt hagyni őt ! - jelentettem ki . 
- Nem is kell ,  egyikünk marad . - mondta Sziki . 
-Majd én . - mondtam . 
- Nem arról szó sem lehet te most szépen haza mész és pihensz . Ja és azt sem engedem , hogy egyedül légy beszélek Olival biztos szívesen vigyáz rád .- mondta gondoskodón a nagybátyám . 
- Rendben legyen de kérlek ne hagyd egyedül és vigyázz rá .- jegyeztem meg . 
- Ugyan nem tágítok bízhatsz bennem . - nyugtatott meg . 
Fél óra múlva Olivér már ott is volt értem . Én a parkolóban vártam . 
Megjegyzem a kinézetem nem épp volt olyan , hogy bárki előtt is mutatkozhattam volna , mert a szemeim kisírtak és nagyra duzzattak voltak . A kezeim remegtek , de nem volt más választásom . 
Szememmel Oli kocsiját kerestem meg is lett hamar oda rohantam s beültem tényleg nem szeretem volna ha bárki így látott volna meg . 
- Szia .- köszönt . 
- Szia . - köszöntem vissza . 
- Én őszintén nagyon sajnálom . - adta részvétét . 
- Köszi de a sajnálat nem segít a remény az valamicskét enyhít a dolgon . - mondtam . 
- Ez igaz bocs. - mondta . 
- Ugyan semmi baj csak ..csak . - a mondatomat nem tudtam befejezni ,mert a könnyeim újra utat törtek maguknak . 
- Héj ne sírj hisz a testvéred életben van nem lesz már semmi baj . - nyugtatott Oli nem igazán sok sikerrel . 
- Ó persze könnyű ezt mondani nem miattad történ nem de bár ? - feleseltem vissza . 
- De hát nem te vagy a hibás ezért ugyan már .- mondta 
- De .. de igen , mert miattam , ment el . - sírtam tovább . 
Ebben a pillanatban megérkeztünk . Olivér keresett egy parkoló helyet majd miután talált felmentünk Sziki lakásához ahol folytattuk a beszélgetést . 
- Jah és még ha nem elég amiatt a bűntudat ami Danival történt még miattam egy kisbaba is meghalt . - folytattam s a mondat végénél a hangom elcsuklott. 
- Miért én úgy tudom a másik kocsiban nem ült kisbaba . - értetlenkedett . 
- Hát abban nem is de Dani terhes volt 2 hónapos terhes amit nem is értek miért nem osztott meg velem . - mondtam . 
- Mi terhes volt na ne lehet , hogy nem is tudott róla . - mondta 
- Hát igen de az orvos azt mondta hacsak nem rejtett terhességről volt szó akkor már a tüneteknek jelentkezniük kellet volna . - nyöszörögtem ki .
- És ki lehetett az apa . - kérdezte . 
- Az nem tök mindegy már .. már mindegy én ..én vagyok a hibás , hogy meghalt . - csúsztam össze . 
- Hé.. hé  Patri állj fel . -kiabált . 
Ez volt az utolsó emlékem ezek után az ágyamban ébredtem fel . Olivér mellettem ült . 
- Hála az égnek már azt hittem mentőt kell hívnom . -mondta kétségbe esetten nézve rám .
-Nyugi élek . - mosolyogtam . 
-Jó csak hát nagyon féltelek . - mondta . 
Mélyen bámultunk egymás szemébe és .......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése