2014. július 30., szerda

13. rész

Hello :) remélem mindenkinek tetszett az előző rész . 
Hát akkor most meg is ragadnám az alkalmat és folytatnám is a történetet :) 
Kellemes olvasást ja és itt egy kis btw . 

Megint csengetett valaki. Félve kicsit de elindultam az ajtó felé ......


Megfogtam a kilincset és szó szerint remegett a kezem . Lassan lenyomtam azt majd befelé húztam azt . 
Mikor megláttam ki áll az ajtóban egy óriási kő esett le a szívemről . 
- Jaj Oli csak te vagy - ugrottam nyakába s csókolgatni kezdtem . 
- Neked is szia , hogy - hogy csak én . - kérdezgetett miközben szorosan ölelt . 
- Hát úgy hogy hosszú inkább gyere be és majd elmondok mindent . - mondtam . 
- Oké . - helyeselt . 
Leültünk a kanapéra és mindent elmeséltem neki elejétől a végéig . 
- Basszus bárcsak itt lehettem volna így bármi bajotok eshetett volna . - mérgelődött . 
- Nyugi van morci sziki itt . - nevettem és megcsókoltam . 
- Na akkor jó de tudod nem szeretném ha bármi bajod esne .- nézett féltőn szemembe és szorosan magához  ölelt . 
-   Na és minek köszönhetem látogatásod ? - kérdeztem mosolyogva . 
- Hát szeretnélek elvinni egy szuper bulira hisz ahogy látom rád fér a kikapcsolódás . - ragadta meg kezem . 
-  Hova mennénk ? És mikor ? - tettem fel kérdéseimet . 
- Hát egy igazi VIP bulira megyünk ha van kedved a fiúk is ott lesznek meg a barátnőik is és hát én sem szeretnék egyedül menni . - nevetett . 
- Várjunk szóval mind a 4 fiú megy ezek szerint Sziki is . - kérdeztem . 
- Hát , igen . - válaszolt . 
- És azt akarod , hogy én is mennyek és Danit meg hagyjuk egyedül ? - kérdeztem .
- Ó basszus , el is felejtettem akkor most mi lesz ? - jött rá a bökkenőre . 
- Nem tudom vagyis hát lehet , hogy Dalma ráér és talán át jönne de ne éld bele magad , mert ha nem jön akkor én maradok .- mondtam elszontyolodva . 
- Hát ha te nem jössz az nekem nagyon nem lenne jó . - mondta szomorú kutyus szemekkel s egy csókot hintett számra . 
A konyha pulthoz léptem és felvettem onnan a telefonomat . Megkerestem a barátnőm számát a névjegyzékben . Gyorsan tárcsáztam a számot . Dalma hamar fel is vette a telefont és végül is nagy örömmel mondott igent hisz ő nagyon kedveli a testvéremet és nagyon szeretnek dumcsizni . 
Miután letettem a készüléket Olivér felé fordultam akin láttam , hogy már tűkön ül . Úgy tettem mintha a válasz az lett volna , hogy Dalma nem jön és szomorú arcot vágtam . 
- Hát sajnos Dalma ma ... - kis hatás szünetet tartottam . -Nagyon is rá ér és át jön . - hadartam nevetve . 
- Oh te kis .. én meg már azt hittem , hogy nem ér rá . - nevetett majd felkapott és a kanapéra döntött ahol elkezdett csiklandozni . 
- O .. O .. O .. Oli hagy.. hagyd ...ab. abba - makogtam a nevetéstől . 
- Majd abba hagyom ha megcsókolsz . - szabta meg a feltételeket és hajolt közel ajkamhoz . 
Csókunk hosszú és forró volt . Nagyon szeretem ezt a fiút és nem is értem , hogy miért is utáltam régen , bizonyára erre az a magyarázat , hogy nem ismertem  . 
Csókunk után mélyen bámultunk egymás szemébe . 
- Mondtam már , hogy nagyon szeretlek ? - kérdeztem . 
- Hát nem is tudom mintha már említetted volna . - nevetett . 
Ezt az idilli pillanatot Sziki szakította meg . 
- Hello bocs ha zavarok csak hallottam , hogy itt vagy Oli és az estéről szerettem volna beszélni . - lépett oda mellénk Sziki . 
- És mit szeretnél ? - kérdezte a szöszkém . 
- Hát , hogy mikor indulunk és te hozol valakit ? - nézett rám . 
- Persze Patri jön velem és 6 - ra megyünk úgyhogy fél 6 - kor indulunk . - válaszolt Oli . 
- Oké de akkor ki marad Danival ha te is jössz ? - kérdezte tőlem . 
- Felhívtam  Dalmát ő szívesen át jön fél hatra itt van . - válaszoltam . 
- Ja akkor rendicsek . - mosolygott szelíden Sziki . 
 - Én meg haza megyek édes készülni aztán majd jövök . - mondta a szöszi . 
- Jó én beszélek Danival aztán én is készülök gondolom te is Sziki nem ? - kérdeztem . 
-De de már megyek is . 
- De Olivér hiányozni fogsz ám addig is és egy ölelést azért kapok ugye . - s karjaimmal át öleltem magam jelezve hogy öleljen meg . 
- Még szép , hogy megölellek anélkül el sem kergethetnél . - jelentette ki majd szorosan magához húzott . 
Kikísértem és utána Dani szobája felé vettem az irányt . 
- Szióka bejöhetek . - lestem be a résnyire nyitott ajtón . 
- Persze gyere csak . - mosolyodott el miközben ép egy könyvet olvasott . 
Bementem se lekuporodtam mellé az ágyra . 
- Szóval arról lenne szó , hogy este elmegyek a BTW - vel egy VIP & elit bulira , mert Oli meghívott és mi vel se én se Sziki nem lesz itthon és , hogy te se unatkozz úgy gondoltam , hogy majd Dalma átjön és szórakoztat - mondtam az infót . 
- Ne már légyszí hadmennyek én is nem akarok itthon maradni jól vagyok ez nem Dalma ellen szól csak nem akarok megint itthon maradni kérlek . - kérlelt . 
- Hát nem tudom én ezt nem  tartom olyan túl jó ötletnek . - mondtam . 
- Légy szíves  kérlek . - nyaggatott . 
- Én nem mondhatok semmit beszélj Szikivel . - törtem meg bár ezt még mindig nem tartottam jó ötletnek . 
- Oké . - válaszolt és rohant Szikihez . 
Párperc múlva vissza is jött kiderült arccal . 
- Sziki azt mondta mehetek - mosolygott . 
- Hát jó csak baj  ne legyen . - jelentettem ki . 
- Nem lesz nyugi .- mosolygott . 
- Akkor öltözz csinibe én meg beszélek Dalmával .- mondtam majd kimentem a szobából . 
Beszéltem gyorsan Dalmával majd gyorsan neki álltam készülődni . 
A hajammal és a sminkel kezdtem . A sminkemet nem vittem túlzásba a füstös szem mellet döntöttem . Ezt hamar kiviteleztem is .    Neki láttam hát a hajamnak .  Egy szép kontyot készítettem magamnak na most jöhet a ruha . Bementem a szobámba és a szekrényem elé álltam . Jó ideig válogattam de végül a szürke kisestéjim , fekete fülbevaló, fekete karkötő , sötét szürke táska és a fekete tűsarkúm mellett döntöttem . Pont kész lettem mikor az ajtó nyitódott .
Daniella volt az . Nagyon szép volt a tűz vörös ruhájában az ajtófának támaszkodott és engem bámult . 
- Nagyon szép vagy húgi - mondta mosolyogva . 
- Hát te se panaszkodhatsz . - dicsértem én is . 
- Akkor ha már így puccba vágtuk magunkat induljunk el nem ? - kérdeztem . 
- De - válaszolt . 
Egymásba karoltunk és a nappali felé vettük az irányát ahol már Sziki és Olivér várt minket . 
Mindketten elvoltak ájulva tőlünk . A bókok után elindultunk . 
Hamar a bál színhelyére indultunk ahol már Bence , Ya Ou és barátnőik vártak minket . Mindenkinek ott volt a barátnője csak Szikinek nem de neki most Daniella volt a ,, párja". 
Bent nagyon sok híresség volt és kiderült , hogy a fiúk egy díjátadóra hoztak minket . Természetesen ők is kaptak díjat . A díjátadó után kezdődött egy bál ami  már tényleg VIP volt . 
Nagyon jól szórakoztunk és sokat ráncoltunk . Egyszer csak kikellet mennem a mosdóba . Mikor vissza jöttem bekövetkezett amitől féltem ..............................





1 megjegyzés: